Going out

Egentligen är jag redan "ute" (alltså inte hemma). Eh. Men snart ska jag möta upp mina före detta kollegor för middag på Akkurat (tidigare nämnt). Tänkte kolla fejjan, mailen och bloggen innan jag ska åka från SU. Vilket liv man har ändå! Ha. Har iaf kollat på en klockren film idag med bl a Grace Kelly och jag säger så här; hon är min idol, hon är så otroligt vacker och jag bara dog. Hur fantastisk kan man vara? Sen att Hitchcock-filmen förövrigt var väldigt spännande drar upp betyget! Sjukt spännande faktiskt och allt med hjälp av otrolig klippning och filteknik (han började som civilingenjör med teknisk inriktning). Vill ha mer Hitchcock och Frace Kelly, Audrey Hepburn mfl. ÄLSKAR. Måste se bl a Vertigo (också Hitchcock) och alla Hepburns filmer - pronto!

Nu drar jag till Söder. Ha en lovely evening!

Pusss


Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback