Grey Gardens

Snuvig och jävlig tar jag mig upp för film och föreläsning. Segt som fan. Väskan är iaf packad och jag ska "snart" (om nån timma) ge mig iväg. Filmen vi ska se idag heter Grey Gardens från 1975. Föreläsningen efter handlar bl a om Galliano och "Islamic Fashion". Det ska bli intressant att se hur både film och föreläsning blir!

Sen åker jag och möter N på stan innan vi tar tåget till Skövde/Sara/Gbg. Kommer antagligen inte uppdatera något i helgen, så ni får klara er :) Berättar mer om helgen när jag kommer tillbaka på måndag istället! Kommer bli en mycket trevlig helg, trots att förkylningen liksom tar udden av den - kommer det bli kanon!

Ta hand om er. Puss å kramar.



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback