Hello you

Det vet den måndagen det. Är nöjd med främst två saker: 1. Jag har läst allt jag ska läsa till imorgon och ligger äntligen i fas (trots vissa stunder av skummande - fråga mig inte vad texterna handalde om;), 2. Jag tränade Body Pump med Loijs ikväll. Hejja mig!

Klockan 23 ska jag hoppa in i bilen och dra till Arlanda för att hämta upp mamma. Kommer vara hemma apsent, lite för sent om man ska upp tidigt imorgon iaf. Men det får gå! Jag över ju mina skills i körning och jag gör mamma glad :) Imorgon blir det film med Grace Kelly, To catch a thief/Rear Window, på Filmhuset följt av föreläsningen: Hitch, Dior och den nya looken. Filmen är alltså Alfred Hitchcocks och är gjord 1954. Längtar verkligen till det! I och med att jag läst väldigt mycket om äldre filmer blir jag sjukt sugen att se dem alla. Synd bara att de flesta verkligen är gamla klassiker och inte direkt finns överallt. Men någon dag ska jag minsann ha sett them all! :)



Jo, tjena att det fanns fantastiskt vackra kvinnor på den tiden! Blir ju knäsvag. Grace Kelly ofc.

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback