Homeschooling

Tog en paus från läsandet. Läser just nu något ganska trist som Urban Outfitting, mode och globalisering typ, mode som förknippas med "modestäder" osv. Snark! Men det är bara att läsa, skulle ha läst det till i tisdags den här veckan egentligen... Aj aj Emma. Dock vet jag inte hur bra det är att läsa bara för att läsa och sen kommer man ändå inte ihåg något av det?! Ska snart börja på en ny text så det är nog lugnt ;)

Tränade som sagt i morse. Och jag säger bara: FY FAN. Det var ny koregrafi på Power Stepen och det var så jävla jobbigt. Helt sinnes. Iofs var det kanske till viss del mig det berodde på, kände mig orkeslös bara av uppvärmningen och undrade hur det egentligen skulle gå att träna hårt i en timma. Så en kombination av nedsatt kondition (maskat en hel del med träningen på sistone) samt noll energi i kroppen (trots vanlig frukost?!) gjorde att jag mest ville dö. Olustkänslor till tusen. Ska därför skippa Power Step ett tag och köra på andra pass som Body Combat (för länge sen sist), Step och Body Pump och kanske ett Box-pass om det finns nåt någon bra dag och tid. Sounds good. Tills dess lägger jag ner det här jävla jobbiga passet. För man ska inte må dåligt av träning! Jaha, då vet ni det.

Ska nog gå upp till vardagsrummet/köket igen - bara att läsa vidare! :) Hejja N föresten! Första dan på nya jobbet! :D

Later!


/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Alina

Vad jobbar Nils med? pussis

Postat av: Emma

Jag är inte helt 100, han har utbildning idag, support av något slag, får förhöra honom ikväll :)Pusss

2009-12-04 @ 15:33:06
URL: http://emmajohanna.webblogg.se/

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback