Honey, I'm home

Ahh. Vilken dag. Känner mig helt färdig. Började med att gå upp i ottan och sen ha en anställningsintervju med ett rekryteringsföretag. Får besked nästa eller näst, näst nästa vecka om jag kommer vidare till intervju till företaget som jag sökt tjänst hos. Får inte veta vad det är för företag än för att det är så pass välkänt och att de inte vill ha massa ansökningar bara efter sitt företagsnamn. Spännande! Sen fixade jag de sista julklapparna - UNDERBART! Nästa år ska jag göra klart allt långt innan, inte två dagar innan jul med alla andra jobbiga människor på stan. Faktiskt. Efter det mötte jag upp lilla mamma och åt en god lunch på FOOD som ligger typ vid Hummlegården och det var mys! Gott, gott och världens bästa sällskap! När vi var mätta och belåtna var det dags att dra sig hem, jag fick låna bilen till Långängen där jag fick en mysig fika med lite girls, bland annat Lotta som är hemma från Österrike så det var ett kärt återseende! Vi kommer dejta mer efter jul - såklart.

Nu är jag alltså hemma, hektiskt. Känner mig helt färdig som sagt. Ska nu slå in alla julklappar som inte redan är klara och packa väskan till jul och helgen. Åker till Uppsala imorgon och kommer stanna där tills på söndag, så det blir ju några dagar. Länge sedan jag var i Uppsala så länge. Kommer bli mys! Nils kommer upp på juldagen och kommer vara med på jul/kalkonmiddagen hos Farmor och Farfar på annan dagen - mys mys mys. Ja, jag ser verkligen fram emot jul och lite ledigt, har hunnit få hemtentan men jag ska inte börja med den förns nästa vecka. Lite ledigt måste jag allt få! Jul, jul, strålande jul.

Nu blir det packetering av x-mas gifts. Hej hej.



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback