Let's do stuff

Jag får inte riktigt rätsida på mig dag, som förvisso knappt har börjat, fast nu har det kanske klarnat något... Hum. Var ute med Hugo nyss och snart kommer mamma hem, ska låna bilen till ICA och handla middag till ikväll samt grejer till Ris a la malta som jag ska ha med till fredagens julknytis på fredag - supermysigt! Det är 12 pers som ska närvara, Ris a la malta till 12 pers? Fast det är ju mer efterrätt så jag kan säkert ta en mindre portion eller så. Den största frågan är hur i hela friden jag ska få den till Josefin?! Det är inte lite Ris a la malta som jag ska lyckas få med dit och jag har lite grejer att pyssla med innan;) Den får ju inte stå i rumstemperatur alltför länge... Men, you know what? Det löser sig allt!

Efter shoppingen på ICA ska jag och lillebror Emil in till stan för att handla julklappar, hoppas att jag i stort sett kommer vara klar sen (antagligen inte). Har en idé eller två men några personer är det alltid extra svårt att komma på nåt bra till. Varför? Bara jobbigt. Iofs är det verkligen värt när man hittar nåt bra, då känns det verkligen toppen. Vi får hoppas på det då! :)

Puss å kram, nu blire stan!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback