Lilla julafton

Nu sitter jag i Emils lilla lya och ska snart fira lilla julafton med mamma och syskonen. Kommer bli mysigt det här :) Emil har till och med köpt en julgran till sina 19 kvm! Det är storartat det. Har spenderat dagen i skolan med lite cowboys som gav "homovibbar" och lite sånt. Intressant! Sen var jag jäkligt död på föreläsningen men det är ju en annan sak. Hann shoppa julklappar på lunchen på Fältan innan också - stolt. Kanoners! Har två julklappar kvar som Maja kanske fixade idag om jag har tur - håller tummarna! I så fall är jag helt klar! Ska bara slå in lite prylar och ikväll ska mamma få sin julklapp från mig och darling. Hoppas hon blir glad :)

Nu ska jag passa prinskorvarna och köttbullarna som Emil satt på spisen och vänta på att mamma och Maja kommer med julskinka och massa annat gott. Kommer bli en myspys kväll! Ljuvligt.

Pusss ♥

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback