Lite av min jul

Kom på nu att jag hade lite bilder från julafton i min kamera. Dags att lägga in en bild eller två i ett inlägg här tycker jag. Så. Vi var alltså hos min ena farbror T i hans stora "julhus". Det var hur många år sen som helst jag var där, han har designat om en hel del. Han var tydligen trött på att bo i en "lanthandel" och har nu mera lite mer ungkars betonad inredning. Väldigt häftigt liksom, ganska vågat och starka färg kluttar. Har tyvärr inget bra bildexempel på det hela - men iaf. En julgran och lite julmat ska ni få se :)



Lite julklappar? Shit, det är nästan så man skäms ju!

Min julmat. Mums!

Kalle Anka dags. Vi tre syskon ♥



Moi.

Det var en liten, liten bit av min jul det! Känns verkligen märkligt att julen är över nu igen. Snart är det Nyårsafton och sen vill man mest ha sommar. Har en hel hög med nyårslöften också, måste verkligen se till att jag håller dem! För det ska jag minsann! Beach 2010 är väl det största hotet, men jag ska välkomna det med öppna (vältränade) armar. Hej hej så länge!

/emma.


Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback