Lördagstrött

Igår var en av de längsta dagarna - kändes det som! Jag gjorde i princip tre saker och ändå kändes det som jag gjorde massor. Weird. Har kanske att göra med att jag gick upp ganska tidigt gör att koka gröt och sen var jag ganska nervös inför tatueringen och sen var det dags för julknytis. Det var hur gott som helst och Josefin och Marcus hade fixat så fint! Iofs kom jag i säng strax före tre så det kanske har att göra med att dagen blev lång ^^

Nu funderar jag på nästa steg, en dusch och sen kan jag ta bort plasten på min tatto och ta en bild som inte ser äcklig och grisig ut som jag kan lägga upp här? Känner mig trött, trött och förkyld?! Ska ta det lungt idag med lite plugg, städa rummet (kommer antagligen inte hända) och kanske en tupplur. Typ nu ;) Är så trött och huvudet är ganska tungt. Sova aahhh...

Puss så länge.



Soft edges...



Sötaste underkläderna? Ja tack.

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback