Med hjärtat

Nu kom jag nyss till Tyresö och N & N's hak. Nils stökar lite i köket och jag fick order att sitta i soffan och kolla på tv eller så. Så här är jag. Är fortfarande frusen om näsan sen vi var ute och innan det var vi i Uppsala. Vi tittade förbi hos mormor och hjälpte henne att flytta lite kartonger osv. Hade en trevlig kväll igår med min släkt hos farmor och farfar, åt tills vi sprack och avslutade med lite korspel, Maja, Nils och jag. Jag vann :D

Imorgon blir det till att jaga efter en dunjacka bland alla andra "glada" mellandagsrea-shoppare. Kul. Men jag vägrar att frysa mer. Så får det bli! Yes sir. Ska även träffa Lotta inne i stan är tanken och sen är det hög tid att sätta igång med hemtentan som vi redan fått. Måste bli klar så fort som möjligt känner jag. Ja! Känner mig lite pepp faktiskt! :)

Nu ska jag mysa. Ha en mys kväll :)

Pusss ♥

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback