Min nya tattoo

Nu är det gjort! Jag har en till tatuering som pryder min kropp/höft! Fan vad ont det gjorde emellanåt, konturerna var värst - antagligen för att hon gick som djupast med nålen då. AJ AJ AJ. Jag låg där och tänkte att jag aldrig ska tatuera mig igen, men jag antar att när den läkt klart så kommer jag börja tänka på tatuering nr tre. Haha. Kan dock säga att den svider som fasen nu efteråt, gör emellanåt lika ont som när hon tatuerade och nu när jag kollade var det en del blod (uäk) så jag tar ingen bild och visar nu. Ska sova med plasten till imorgon så då kanske jag tar en bild - om det inte ser förjävligt ut vill säga ;) Förutom smärtan är jag nöjd, nöjd. Den är jättefin och passar mig perfekt! Love it. Nu har jag ett litet hjärta på vänster handled och en rosett på höger höft (typ). Fab, fab, fab!

Nu är jag hos N och N (a.k.a. Permobilen) på Tyresö och ska om en stund åka till Josefin och Marcus med min Ris a la malta (som förövrigt N snällt har burit omkring på genom halva stan - söt!). Nu fick jag en mumsig macka av N så det ska bli gott, har bara ätit frukost idag! Oj oj.

Puss på er!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback