Ingen styling ikväll

Jag och mamma skulle egentligen gå på en inspirationskväll/Min personliga stil genom Nätverket Piraya ikväll. Snacka kläder, stilar och mingel, coaching osv. Men vi har båda stressat som IDIOTER och jag har lagat mat nu för att familjen skulle kunna äta den när vi åkt, samt pluggat, samt gått ut med Hugo. I och med att klockan närmade sig avresetid och jag fortfarande stod i morgonrock (snabbdusch innan matlagningen) och stekte bacon med en mage som började göra mer och mer ont gav vi upp. Vi hinner inte, vi kan inte stressa. Fan. Vad. Skönt. Nu kan jag ägna fler timmar åt plugg, jag måste inte styla mig till tänderna (man skulle typ granskas på jippot ikväll - eller nåt) och jag kan tvätta av mitt halvt sminkade ansikte. SKÖNT. Kände verkligen hur mitt magont från i måndags kom tillbaka, är jag stressad? Jag som tvärtom känner mig mindre stressad nu mot när jag jobbade heltid. Konstigt sånt där. Så, middagen snart klar då, mamma och jag kan ju käka middag nu innan alla kommer hem iaf och andas lite. Skönt, skönt. Hade säkert blivit en kul kväll - men säger kroppen nej är det det man ska gå på. Punkt.

Skönt.

Ahhh!

 

/emma.


Fina kommentarer
Postat av: STYLEMIND

Bra val.. så kan det gå i bland... :)

Vilka fina bilder! va kommer dom i från?


Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback