Mot Uppsalas slätter

Snart ska jag åka med mamma till Ropsten (yeey att jag får skjuts dit! Har massa prylar med, mest julklappar - fick packningspanik igår och jaja, packningen suger helt enkelt) och sen åker jag vidare till Central stationen och sätter mig på 11.11 tåget till Uppsala. Pappa, lillsyrran och lille lille bror Rasmus på 2,5 år hämtar upp mig i Uppsala och sen åker vi hem för att sova middag. Eller ja, Rasmus ska sova och jag är ganska trött så jag joinar säkert. Lite-julskinka-på-mackan-lunch och sen blir det nog mest till att slappa. SKÖNT.

Föresten, använder en av julklapparna jag fick av mamma i måndags, en "dyna" man har under sin bärbara dator för att den inte ska bli överkokt som den lätt blir om man har den direkt i knät. Denna fiffiga dyna har som "plastpluppar" på ovansidan där man placerar datorn så det strömmar luft igenom och så datorn inte kolar vippen. Riktigt bra! För jag har ju alltid datorn i knät. Tipp mamma!

Dags att dra!

Pusss

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback