New week

Ny måndag, ny vecka. Vinkade av N och nu ska jag plugga som bara den! Funderar till och med på att koka mig en till kopp kaffe (oj oj, jag som bara dricker en kopp/dag - rebel hehe) - det är ju så mysigt gott! Har läst klart en text till imorgon, nu är det bara tre mastiga texter kvar. But, you know what? I will make it! Sen ska jag träna kl 18.30, Body Pump och sen i natt ska jag hämta mamma på Arlanda. Hon missade flyget igår! Snacka om miss! Fast hon verkar inte direkt lida av det, tänk att få en extra dag i London - jag är faktiskt avis! Mys ju.

Men som sagt, lite plugg och sen kan jag ha gott samvete :) Puss å hej!



Jag läser bland annat om denna donnan, I LOVE HER!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback