No change what so ever

Nu är jag nerbäddad till hälften igen efter middagen. Kände mig ganska färdig när jag kom hem efter en lång dag med film (väldigt annorlunda, grotesk - en tragedi - men ändå bra på något äckligt sätt) och två timmars föreläsning. Kände mig lite sjukare än i morse då jag kände att det kanske vänt något... Men nehej. Ska spendera morgondagen på hemmafronten, baka julkolorna och laga mat till familjen till kvällen (seeeegt) samt försöka läsa något, om inte till på torsdag, till på måndag nästa vecka, då jag har sista föreläsningen innan jul. Tydligen fanns de två e-texterna till på torsdag inte att hitta och det delades inte ut något papper till oss på föreläsningen idag. Tycker att denna delkursen varit mycket sämre jämfört med den andra som vi började med. Det är dålig information, ingen har sagt något om filmen och föreläsningen som bara ställdes in efter 40 minuters väntan förra veckan och ingen visste nåt - inget mail med info har kommit?! Sjukt dåligt. Ska vi bara utesluta det då? Jag vill ju se Linje lusta/A streetcar named desire! Och ha föreläsningen med vår favorit Dirk. Seeegt.

Nu ska jag kolla på en film eller nåt sånt innan jag däckar. Känner mig oroväckande nog varm i kroppen. Peppar, peppar för att jag inte vill ha feber. Kan inte min nedrans förkylning bara dra...

Puss å hopp så länge!



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback