Oh my GADD

Yes. Det är det som händer. Jag ska gadda mig igen! Senare idag kommer alltså ännu en tatuering pryda min kropp, det blir alltså två nätta saker som verkligen symboliserar mig på utvalda ställen. Hihi. Är verkligen jätteglad att det äntligen ska bli av, kändes som att det skulle ta en liten evighet tills det var dags när jag bokade tiden för över två månader sen. Men nu är dagen här! Shit. Läskigt också! Inte helt smärtfritt direkt, en kille sa att det nog kommer ta 1,5 timmar också! What?! Mitt lilla hjärta tog max en minut så jag är inte helt föreberedd ;) Denna rosett ska ju inte vara speciellt stor heller så jag förstår inte vad som kan ta sån tid!? Men iaf. Kl 14.30 händer det på Swahili Bob på söder och direkt efter det ska jag till Josefin på julknytis med min Ris a la malta. Kommer bli en kalasmysig kväll, kommer antagligen dricka mest julmust (alkohol inte okej när man tatuerat sig lite mer, vad jag vet, och jag älskar julmust mer än nubbe så saken är biff). Kommer bli intressant att se hur 12 pers får plats på Josefin och Marcus 26 kvm. Och himskans mysigt såklart. Yeey!

Men först ska denna sättas på min höft (typ).



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback