Pust

Nu är jag hemma. Pust och suck. Får ont i magen lite då och då. Varför? Lång dag i skolan, men ändå intressant så jag blev pepp på sätt och vis. Lustigt det där. Sen åkte jag till Fältöversten för att lämna tillbaka en tröja och köpa julklappar - ha! trodde jag ja. Jag blev bara mer vilsen och tycker inte att det finns något jag vill köpa i julklapp till någon... GAAH! Men men, vi skjuter upp det till senare :)

Är inte helt nöjd med mitt rums uppenbarelse heller... STÖKIGT. Måste byta lakan och trycka in alla kläder som ligger på golvet i garderoben. Ett uppdrag till någon pluggpaus imorgon tror jag, ska även slänga ihop lite mat till familjen så dem kan äta det till kvällen. Mamma och jag ska nämligen på en stylist/styling-kväll med Pirajaklubben (för Projektledare el produktionsledare - kan aldrig hålla det isär). Mamma lyckades lirka in mig där och jag är HAPPY! Ska bli kalaskul. Från 17.30 till 21 nånting på kvällen. Kanoners!

Puss så länge.



En färgklick i mörkret. Ja tack!

/emma.

P.S. Ska få avnjuta ett Desperate Housewives avsnitt i afton också - score!

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback