Rekomenderas ej

Det är wintherwonderland där ute. Det blåser och yr snö. Jag och min täppta näsa samt tjocka hals gick ut med Hugo. Uhääää! Känner mig helt färdig. Kanske är dags för en lunch? Bara tanken på att börja läsa kurslitteratur får jag ont i huvet av. Har åtminstone lyckats gräva ett hål bland grejerna under trappen och hittat min reseväska/bag som jag ska packa i sen. Dock är min vita mössa försvunnen och jag har en känsla av att ännu längre in så har jag massa varma vinterkoftor - var kan de vara?! Knepigt. Känner mig som en gammal tant som inte orkar greja mer än i fem minuter innan jag måste vila... Tur att jag både ska göra smörkolor och middag idag då. Höhö.

Känner att det inte kan vara alltför roligt att läsa min blogg just nu, men jag mår som jag mår och då är man inte helt pepp. Typ. Ja, du vet ju själv hur kul du brukar må när du är förkyld?! ;)

Puss å kram.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback