Så som i himmelen

Såg nyss på ovan nämnda film och den är bara sååå bra. Man kan säga mycket negativt om svensk film, men detta är så sjukt bra. Alla karaktärerna, skådespelarna, handligen - ja allt. Att jag älskar "Gabriellas sång" också - men det är ingen hemlighet. Den har allt. Den är för alla. Jag får alltid gåshud och ryser av välbehag ända in i själen.

"Det är nu som livet är mitt, jag har fått en stund här på jorden, och min längtan har fört mig hit, det jag saknat och det jag fått..."

Hejja boost för självkänslan!



Hell yeah.

/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Alina

Åh, jaa! Den filmen är fantastisk! Jag älskar ju Michael Nyqvist! Och Helen Sjöholm. Magiskt! PUSS

Postat av: STYLEMIND

JAG ÄLSKAR den filmen jag med!!!



Vad mkt vi har att läsa tills i morrn... :( fast jag har inte fashion cultures så ska försöka komma i gång med det andra nu, hade det vart på svenska hade det inte vart nå problem.. men nu. Jobbigt!



KRAMAR

2009-12-07 @ 12:46:38
URL: http://stylemind.blogg.se/

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback