Saker som man blir glad av

Fina minnen och underbara saker. Man måste bara le ♥



Att äta räkor med aioli och baguett på en klippa vid havet en sommarkväll med någon man tycker om. Här med mamma och Hugo sommaren 2006.

 

Att kramas. Speciellt på fina platser man ser för första gången - tillsammans - N och jag mars 2009, Edinburgh.



När jag fick träffa min lillebror första gången för snart två och ett halvt år sen, ler vid minnet. Jag trodde jag skulle ha sönder honom och att han skulle börja skrika, men det var bara grimaser och hicka som han levererade.



Familjen. Söta syskon och finaste mamman + bästa Hugo. Kan det ha varit våren/sommaren 2005?



Lena hundöron och söt nos, på min balkong (min andra lght) Smedjegränd 1C, Strömstad 2005.



Att skratta tills man kiknar, nockar varandra med huvet och skrattar massa till - med fina vänner såklart.



Bilder man inte kommer ihåg att dem tagits, som man hittar i sin dator två år senare. The claw Josefin?



Känner sig lite gammal, men bara i någon sekund innan man kommer på att man är mycket mer förståndig nu när man är 22 istället för 18.



Ben & Jerry's - cookie dough <3



SOMMAR!



Bara. Kärlek. Basic knowledge.

/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Alina

Åh, vad fint! Bra saker är BRA, helt enkelt. :D

Puss på dig, ta hand om magen din!


Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback