Sick and tired

Snuvig - check, lite hostig - check, tung i huvudet - check.

Galenskaperna fortsätter. Är väl på samma nivå som förut gällande förkylningen. Och jag som ska åka bort imorgon efter skolan, det kommer förmodligen inte bli värre, men det kanske inte uppskattas att jag sprider förkylningar?! Fast, jag har fått för mig att man smittas innan man själv blir sjuk och det bryter ut. Men vad vet jag ;)

Fick en liten sötsak levererad till sängen imorse. Mamma bar in Hugo till mig och la honom på en filt i fotändan av min säng och Maja bar in matskålarna. Jag var yrvaken så jag förstod inte riktigt, det gjorde inte Hugo heller så han satt och gnällde lite i fotändan av sängen. Då sa jag hans namn och han kom upp till mig och la sig brevid mig. Tittade på mig med sina stora svarta ögon. Jag pratade lite med honom och klappade honom tills han la sig ner på sidan och somnade om med mig, på min arm. Sött. Nu ligger han och snarkar i fotändan igen...

Har några saker jag måste/borde göra idag:

[X] Packa resväskan till Gbg/Skara
[ ] Plugga det som ska läsas till torsdag - svårt, texterna finns inte!
[X] Göra smörkola
[X] Laga mat till familjen ikväll
[X] Tvätta
[X] Hitta resväskan jag ska packa i under trappen ?!

Säkert massa mer... Men det får duga så länge.

Pusss!



Emma = roadkill (because of my cold).

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback