Snart händer det

Jag sitter här och gör allt annat än hemtentan. Men jag känner iaf att snart, snart är det dags. Snart, förhoppningsvis när jag skrivit klart detta blogginlägg, ska jag sätta igång. Har som mål att åtminstone svara på en fråga á en A4, sen har jag en sån fråga till och den tredje ska vara på tre A4. Huuu. Måste också slutföra min "filmanalys" om Josephine Baker som inte är helt klar, eller bra. Men som sagt. Inga undanflykter! Bara. Gör. Det.

Om man ska gå och handla lite på Konsum? Eller städa i väskan? Eller sminka sig? Eller bara sova ifrån skiten? Eller så börjar jag bara och kommer bli enormt stolt och glad att jag åtminstone börjat. Yes.

Puss å hej!

Edit: Måste bara kolla in vår/sommar kollektionen på H&M's hemsida. Och kanske någon blogg...

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback