Stackars sate

Blir det verkligen bättre om man tycker synd om sig själv? Jag vet inte jag. Men just nu finns det inte direkt något annat alternativ än att tycka synd om mig själv. Jag är fortfrande sjuk, är inne på tredje veckan nu, och det blev värre idag. SUGER. Missar "Nyårsafton" med Lotta och tjejerna ikväll vilket är typ sämst och Lotta som åker hem imorgon igen. Tur att jag fick träffa henne igår! Andra problemet då? Självömkan fortsätter. Nu har jag mest hemtenta-ångest. Borde verkligen försöka komma igång idag iaf. Kan ju skriva en sida? Kanske ska ta fråga nr två... Självömkan hjälper nog inte ett dugg, det blir nog bara sämre om jag ska vara ärlig ;) Ha!

Puss å hej så länge.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback