Stackars sjukling

Här sitter jag och nyser och nyser och nyser, snörvlar och åmar mig över mig själv. synd om mig är det. Jag är verkligen ynklig när jag blir det minsta sjuk och bättre blir det ju inte om det blir värre än så här... Hoppas verkligen det är över imorgon! Har ju film och föreläsning att gå på... Damn. Darling har iaf tyckt synd om mig idag, vi kolla på ännu en film och vips så hade dagen gått. Fick se Desperate Housewives avsnittet jag missade från förra veckan också så nu är jag i fas när det gäller sånt. Bara förkylningen som ska gå över då. Ynklig.

Oj, blev lite avbruten i mitt bloggande. Såg att litteraturlista och schema för nästa delkurs som börjar den 25e januari låg uppe så jag passade på att beställa alla böcker redan nu. Det svider som fan i plånboken kan jag säga, men nu slipper jag tänka på det! Beställde även ett SL-kort till nästa termin på SL's hemsida - studentrabatt 33%! Hejja för förlustgaranti också!

Haha, avbruten i bloggandet igen. Middag, gott gott. Har ätit bl a hommus med MASSVIS av vitlök, råda bot på förkylningen? Hoppas verkligen det. Nu ska jag nog ägna mig åt att skriva in de schemalagda föreläsningarna till nästa delkurs, Modets roll i Fransk och Italiensk litteratur och kultur, och kanske se om det går något bra på tv.

Bli frisk, bli frisk, bli frisk.

Puss på er!



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback