Sunday, sundag, sunday

Oj juste. Bloggen ja! Så kan det gå när man har bättre för sig en söndag :) Har inte gjort många knop idag - ja förutom att jag, Emil och N (tittade mest på) tvättade mammas bil i förmiddags, vilket är väldigt duktigt! Första gången för mig, tur att Emil var med och sa åt mig vad jag skulle göra. Samt att han backade ur den trååånga biltvättshallen i källaren på OKQ8. Sen har jag kollat på film med N, spelat Sthlms spelet (N fuskade så det verkade som om jag vann - haha sötnos! Sånt gillas;) Nu blir det middagsmatslagning (thai-nudel-soppa!) och sen mitt i natten ska jag och N åka till Arlanda och hämta mamma. Hon har minst sagt haft en fab helg i London! Yeey för sånt.

Puss å kram på er, fortsatt trevlig söndag ♥






/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback