The Cook, the Thief, his Wife & her Lover

Denna film har jag kämpat mig upp nu på morgonen för att se och jag kan säga att min förkylning känns lite märklig. Känner mig liksom lite bättre men om jag uttalar det högt kommer jag säkert bli sämre... Peppar, peppar då. Aja. Det känns iaf som det finns hopp för mig att klara av att se en film i mörkret på Filmhuset och sen ha en föreläsning kl 14-16. Hua.

Sen är det som om den här veckan hunnit gå! Imorgon är det onsdag och det är dagen innan jag åker till Gbg/Skara över helgen, så imorgon måste jag packa klart och göra lite smörkolor. Kanske ska göra kolorna redan ikväll istället?! Det löser sig. Alltid.

Nu ska jag se om jag hittar nåt att ta på mig och sen ska jag nog käka lite ipren. Ha en underbar dag!



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback