Trötter

Hehe. Var så trött att jag glömde bort bloggen lite, har varit hemma sen åtta ungefär, kollade in nya avsnittet av Gossip Girl och käkade middag. Ett projekt som liksom inte fixat sig självt är att min säng är obäddad (inga lakan i den). Vilket i sin tur bidrar med att jag antagligen inte kommer somna än på ett tag - fast min kropp tigger om det. Suck. Jag är så bökig ibland!

Var väldigt skönt att träna idag också, körde Step, känns som en liten evighet sen jag rörde på fläsket musklerna sist! Har bokat in PowerStep imorgonbitti samt BodyPump och Dance på lördag morgon. Om jag fixar alla tre ska jag vara STOLT. Hoppas innerligt min trötthet inte gör så att jag skiter imorgondagens träning... Har ju bilen så det är ju nästa oförskämt att inte ta tillfället i akt och åka och träna. Bara gört!

Sen ska jag i alla fall hem och plugga, det blir plugg hela fredagen och lördagen har jag bestämt. På söndag ska jag och Emil kanske tvätta mammas bil (hum) och sen ska jag ha lite kvalitéts tid med N ♥. Sicken helg jag kommer få va! Ledig, plugg och lite latande (dock träning). Perfekt.

Gonatt på er!



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback