Vad göra?

Åhh, jag vet inte! Jag gick in på H&M's webshop för att kolla in Sonia Rykiel kollektionen som släpptes idag kl 10, var mest sugen på det randiga nattlinnet men det fanns bara kvar i Large, men jag klickade det till varukorgen iaf. Sen inser jag att jag inte borde köpa något och klickar ner hela rutan. Strongt eller vad? Fast ändå. Då tänkte jag så här, "om den finns kvar i någon butik och jag hittar den får jag köpa den då... Som ett tecken eller nåt sånt." Fast. Då borde jag åka ner på stan idag, annars är det nog ingen större chans att jag lyckas. Alltså inte ödet. Nej. Jag. Ska. Inte. Köpa. Något.

Får väl plugga eller nåt annat stimulerande. Ha!



Vill ha... I medium tack.

Edit: Yes, yes!!! Jag gick in på hemsidan igen och då fanns det i Medium - ett tecken!! Så jag beställde det. Känns sååå bra. Får det dock v 52 så jag får vänta lite. Första gången jag köper nåt från någon designer kollektion som H&M släppt. Yeey för det!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback