Emma är "hemma"!

Nu kanske man kan ha undrat var jag har hållit hus i helgen, det skulle nog jag ha gjort, eftersom jag inte skrev något på bloggen liksom. Hann inte med det om sanningen ska fram! Jag åkte alltså till London i fredags efter lunchen för att spendera en helg med David! Vi har haft det väldigt trevligt om jag får säga det själv. Vi bodde precis vid Oxford Street (shopping, shopping, shopping-gatan) så vi kunde gå nästan överallt. Eftersom jag kommer åka till London flera gånger eftersom jag bor relativt nära kände jag ingen hets att göra ALLT man "ska" göra när man är i London. Vi gick runt en hel del, jag fick kolla in Picadilly Circus och vi åt (mycket) gott! Jag ska abslout berätta mer sen, men just nu borde jag verkligen packa upp väskan (proppfull med grejer som David tog med sig) och göra läxorna. Suck. Måste ändå säga att det är skönt att vara "hemma" igen :)

Hoppas du haft en fin helg!



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback