Fuck B&J

Oj oj oj som i OJ OJ OJ. Nu har jag köpt Ben & Jerrys igen, denna gången blev det Cookie dough och Chocolate Brownie Fudge (£5 för två) och jag kan säga så här: Cookie dough finns inte mer. Slut. Finito. I magen. Ajabaja. Jag måste verkligen lägga ner detta nu. Synd att jag har en förpackning Chocolate Brownie Fudge kvar... Nån som vill ha? Var blev det av mitt snack att börja träna? Seriöst alltså. VAR tog mitt hälsosamma snack vägen? Jag är snart i desperat behov av en spark i rumpan för att komma igång igen... Kanske man ska köpa ett sånt där 10ggr klippkort på gymmet jag snackade om förut, de där Fit For All. Må Gud ge mig styrka att göra det - seriöst. Jag måste göra nåt i alla fall. Lite body pump och sånt har ju ingen dött av! Men glass däremot dör man nog av... Tillslut.

Appropå den där jä*la presentationen jag ska göra imorgon, hur kul på en skala? Jag fattar ju inte ens vad jag ska göra... Får väl bli två minuter om ett företag som har increasat eller decreasat sina profits på senaste. Kul. Skrattretande kul. Not.



/emma

Fina kommentarer
Postat av: Anonym

Ååhhh, vad gott!!!(inte cookie dough, men just B&J..:P)

2009-02-11 @ 21:18:24
Postat av: sara

min favorit är monkey chunky!

Postat av: Emma

Nja, assa jag hatar banan sa jag kan tyvarr inte halla med :) Men overlag ar B&J the best:P

2009-02-13 @ 14:02:49
URL: http://emmajohanna.webblogg.se/

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback