Jag bara måste

Okej, jo faktiskt, jag måste bara visa det fina jag köpte i London (sug på den meningen!) Visserligen hade jag gärna shoppat loss på Harrods eller Selfridge men eftersom man är en nudelätande student som räknar ören (du fattar) kan man inte bara köpa en Marc Jacobs väska eller varför inte ett par Dior heels bara sådär. Nej, som student håller man sig till lite mer billiga butiker. Inte för att jag klagar, kolla bara så fint:



Höga höjder från Dorothy Perkins. Första blåa skorna i samligen! <3



Skor har man inte bara på fötterna, man kan ha dem på väggen också! Köpt på Portobello Road.



Fin, fint rosa bälte med rosett från samma affär som de blåa skorna. Köpte även en rosa plånbok där men den glömde jag att ta kort på...



Rutig sommarklänning från H&M i favorit modellen, axelbandslös tigt över bröstet och vidd i kjolen!

Det var nog allt, inte så pjåkigt, kan ha glömt något mer än plånboken dock ;) Natti!

/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Elina

Ooooh de där skorna var inte tokiga.. Absolutely Faboulus!!! Hur mkt kostade dem? Fanns de i andra färger också? Klänningen var också riktigt läcker, men skorna blev min favorit! :) Puss

Postat av: Emma

Nää de är absolut inte tokiga alls :) Tror det var £30, fanns i beige, korall-röd-aktiga och svarta tror jag, men de svarta var slut. Mm till sommaren blir det den klänningen och skorna! ;) Puss

2009-02-04 @ 17:34:46
URL: http://emmajohanna.webblogg.se/
Postat av: Elina

Mm till sommaren kommer du vara riktigt het i dina nya skor och kläder :) Puss sötnos

2009-02-04 @ 22:57:33
URL: http://elina86.blogspot.com

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback