Just let it go

Jag måste verkligen tänka om när det gäller vissa saker och inte hänga upp mig. Blir bara så irriterad på mig själv när jag ser det glasklart, oftast för sent. Lev dit liv liksom. Gaah. Det är ingen som märker någon skillnad eller bryr sig om vilket, inse det! Gör saker för din skull och sluta lev genom andra, det gäller allt och alltid. Det är inte värt det och som sagt, ingen märker någon skillnad ändå bara du själv, bara jag. Jag. Jag. Så kom igen, se saker för vad de verkligen är och se ditt eget värde, Emma du vet bättre. Det vet du. Även om det är lätt att köra i samma hjulspår kan man vända, vika av från dem när som helst, även om det är körigt. Så sluta, snälla, lev genom dig själv. (Monolog till mig själv...)

Nu ska jag till Pavilion och kolla på någon film - hoppas någon bra, orkar inte med nån "tung" action rulle som killar gillar. Nej, jag vill ha nåt att gosa in mig i, få försvinna från allt för en stund och sen gå hem med ett leende på läpparna. Typ.

Whats the matter with me liksom? Fuck the halo.

Hoppas dagen där hemma varit bra! Saknar er mina små söta syskon och mamma <3 Riktigt mycket. I need you.



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback