Lovely

Igår var toppen. Mysigt och fint. Soft barhäng inne i Brighton, middag och sen ännu mer soft barhäng. Verkligen perfekt. Mycket fint folk, några av dem bästa :) Gick till nåt 80-tals-musik-ställe innan vi åkte hem, visserligen hann klockan bli två på natten/morgonen ;) Mer sånt!

Nu ska min dag bestå av att röja runt i rummet, har ju förmågan att placera allt där det hamnar (läs: golvet) och eftersom jag ska hålla rummet någolunda städat gäller det ju att hålla efter sig. Jisses. Mamma du hade varit stolt över mig om du sett hur duktig jag är på att ha det hyffsat städat ^^ Sen ska jag göra alla läxor som ska vara klara till måndag, har ju en sångpresentation också (som jag inte vill göra) men sångtexten jag skulle skriva ut gick inte att skriva ut så det blir nog inget på måndag ;) Åhh. Hatar presentationer, speciellt på engelska - hjälp mig! Men innan det (städning och plugg) ska jag måla naglarna och kolla bloggar - skön söndagssyssla!

Glad, gladare, gladast. (Hög på socker sen sista m&m'sen åts upp för tre minuter sen?)

Later darlings <3



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback