Mätt

Jo men visst, här är det rejäl mat som gäller. Shit. Börjar känna mig lite för mätt. Idag var det stew till middag med potatis och broccoli och till efterrätt var det butter-bread-pudding nånting. Man dränker (vitt) bröd i mjölk och ägg. Socker och russin ska också i och sen åker det in i ugnen typ. Till det får man custard (typ vaniljsås) och det serverades varmt. Hoho. Godare än det låter alltså. Nu ligger jag på sängen och ojar mig för att jag är så mätt, man har ju varit med om värre iofs.

Dagen har spenderats i sängen, mer eller mindre halvliggandes. Har gjort lite läxor men långt ifrån alla... Suck. Drar man ut på det tar allt bara längre tid ju, men det är sånt jag aldrig lär mig! Så nu är jag mätt OCH har läxor att göra! Tror denna veckan som kommer ska vara grymt mycket mer fri från sötsaker och slask än det varit hitills. Ett substitut för marmeladen på toasten på morgonen någon?

Ha en fin kväll där hemma, eller var ni nu befinner er <3



Mm.

/emma.

Fina kommentarer
Postat av: althea svärd

hej emma det e althea vad kul du verkar ha det i bigton*

jag hoppas att det inte gör något att jag kollar din coola blogg

+ guuud vad snygga skor du har och kleningar m.m.

hej då ha så kul:)

Postat av: althea svärd

hej emma det e althea vad kul du verkar ha det i bigton*

jag hoppas att det inte gör något att jag kollar din coola blogg

+ guuud vad snygga skor du har och kleningar m.m.

hej då ha så kul:)

2009-02-09 @ 20:32:36
URL: http://ffinatjejen.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej hej Althea! Kul att du hittat hit :) Ska kolla in din blogg nu. Tack, ja jag älskar ju klänningar och skor :) Ha det så bra! Kram kram

2009-02-09 @ 20:51:56
URL: http://emmajohanna.webblogg.se/

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback