Nonchigt värre

Jo man tackar. Jag vet inte, men har man sagt nåt så ska man väl stå för det, eller? Något att gå i taket för. Morr. Men faan åsså som Simon sagt på skånska. Tror du hajjar.

Men. Jag har i alla fall hunnit med en hel del idag, skola, morotskaka i stan, kolla in B&B't där mamma och syskonen ev ska bo när de kommer i påsk, hem, ätit macka, iväg igen för att träna med Sofie, duschat och nu några avsnitt Vänner innan läggdags. Träningen var inte direkt i tyngsta laget, ganska skrattretande faktiskt, men på onsdag ska jag Boxas istället så då ska det svettas! Imorgon är det skola som vanligt, måste nog till Boundary Road och handla lite mat eller så, läxor ska också göras och juste det, volleyboll på "sport timman" imorgon då?!

Nej, Vänner blir det nu, behöver dra lite på smilbanden innan jag somnar ;) Puss och hopps dagen varit bra!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback