Sedär ja

Just nu är jag hemma, ligger i sängen med datorn på magen. Skönt och slappt. Ska snart ta mig samman och duscha av mig, kanske göra nån läxa och sen blir det film hos Amanda med Sofie också. De ska tydligen visas en fotbollsmatch i Pavilion men med ett intresse på noll när det gäller sport väljer jag nog tjejkväll med film! Spelade volleyboll i skolan idag också, riktigt kul men jag måste bli bra igen, har tappat allt som helst fokus sen jag spelade volleyboll i skolan (gymnasiet). Men man kan bara bli bättre vad jag hört! Imorgon ska jag på Box och svettas. Härligt. Men just nu... Orkar inte mycket, kanske kolla på nån film eller så och vänta på att badrummet ska bli ledigt så man kan duscha!

Puss å ha en fin kväll!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback