See it, feel it



Jag är verkligen helt, helt, completely insnöad på denna låten. Den är underbar. Det jag känner mest är väl att orden träffar. Typiskt mig. Remember those walls I built, well baby they tumbling down, It’s the risk that I’m taking, I ain't never gonna shut you out. Så vill jag ha det. Varför ska jag ändå känna det som att jag är naken inpå bara skinnet, lätt att bli bränd, lätt att bli förledd, lätt att bli lurad och lätt att få falska förhoppningar. Eller?

Åt helsike med alla mina murar
Blås bort molnen med dystra drömmar
Det är bara mig själv jag lurar
Och låt mig ledas bort av nya strömmar


/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Anonym

ååh, älskar den också! Just nu växlar jag mellan tre låtar: Halo, Du får inte-Sonja Alden och Jag är en vampyr-Markus Krunegård.. Så himla bra!



p.s. haha nej inte din, jag lånade den av sirid..d.s.

ps2 hm, har inte rört några skor.. men nu gav du ju mig en ide!!:P AHahaha ;) ds2

2009-02-16 @ 22:32:25
Postat av: Emma

Åhh eller hur! Den är fantastisk! Okej, phu. Blev orolig där! Och nej! Ge tusan i min lovers!! :-S De blir ju nötta och fel slitna av dig och mamma! Buhuuu. Måste åka hem och rädda dem! Pusss :P


Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback