Status: kl 19.19, Lördag

Ja nu är den väl inte 19.19 när detta inlägg postas, men det var då jag började skriva det - intresseklubben antecknar... I alla fall. Just nu sitter jag här:



I sängen! Med dator, mobil, filofax och anteckningsblocket. Jag är iklädd detta:



Nytt från topp till tå nästan, mjukisbyxorna iköpta idag för 13 timmars lång bussresa till Edinburgh samma ändå mål för den rosa mjukis-tröjan och det blåa linnet är bara bra att ha, bas liksom. Tanken är att jag ska kolla i dessa böcker inför Scotland:



Men istället surfar jag på nätet och kollar in det jag köpte igår, typ solbrillorna:



Yeah!



Såå snyggt. Hum. Notera att jag prövar läppstiftet jag fick från Clinique och de stora hjärtörhängena jag köpte igår!



£10.28 nagellacket jag fick gratis när vi köpte biljetter till Confessions of a shopaholic.



Egentligen borde jag packa denna...



Men det blir nog Harry Potter och M&M's när jag tänker efter :)

Puss å ha en fin kväll!

/emma.


Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback