Utgång!

Jepp ikväll blir det utgång. Ska bli kul :) Hoppas på det bästa: en riktigt grym kväll! Känner att jag skulle behöva dansa lite också, för att öka på endorfinerna. Just nu har jag precis målat naglarna, köpte äntligen mitt mörkröda nagellack från OPI för bara £8,5 i Sverige kostar det 140SEK! Galet. Väntar på att färgen ska torka så jag kan byta om till något mer festligt...

Idag var det skola såklart, bara två lektioner och lunch sen freedom! Jag och Jenny åkte in till stan för jag ville ha morotskaka (sen igår typ) mums. Droppade såklart in på några ställen på väg till bussen... Mer om det imorgon eller på söndag! Imorgon ska jag och nåra andra från klassen på "frivillig klassresa" till nån by/stad. Ska bli mysigt. Kände att jag ville ha en vettig sysselsättning i helgen (mer vettig än att ligga på sängen) så en utflykt it is! Yeey! Men som sagt, mer blogg en annan dag!

Puss på er och ha en fin fin kväll!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback