Mycket, mycket att berätta om

Eftersom jag inte lagt över alla bilder på kameran på länge blev det en hel del att berätta om när jag la över bilderna i "morse" (ca kl 12). Bara att börja berätta då!



Två till smaker av B&J fick komma med mig hem för att testas. Måste nog säga att Half baked är favoriten tätt följd av Cookie dough. Mumma!


Jag klämnde ner mina höfter i en pennkjol - regler om att höfter och rumpa av min size inte ska ha pennkjolar är till för att brytas. Nå?



Tripp med Britain and the environment gruppen till Devil'd Dyke (googla för mer info) Johanna och skylt i bild.



Det var en svinkall dag och det blåste ganska bra där uppe. Vissa ville flyga-segla-greja, för kallt för sånt trams tyckte jag.



Vi gick till andra sidan, phu - inte lika blåsigt.



Kollade in den fantastiska utsikten och pratade environmental stuff.



Vi har ju lektioner också, mycket fokuserade sådanna måste jag säga. Sofie främst, sen Johannas hår och lärare Thom.



Vi skulle beskriva saker (adverb), typ Sinans (Thoms egentligen) fina (?) mössa, Amhad till höger.



Sofie lever sig in i rollen när hon prövar denna handuk för hårtorkning (eller vad det nu var).



Till kvällen blev det utgång. Jag och tre killar. Killarna spelade biljard och jag tog kort från mitt hörn.



Notera kannan med öl i vänstra hörnet, typ andra eller tredje?



En duktigt full fröken Emma (ledsen mamma men du vet ju hur det ligger till;)



Alla <3 :ns dag, Amanda och Sofie på softaste puben.



Jenny och jag filosoferade på söndagen den 15e februari.



Ny vecka, Bahar och jag på St:George (lokal pub i Old Village) innan vi gick hem till henne. Killarna spelade biljard så det var roligare att snacka förtroligt hemma hos henne.



Det blev varmt och vårigt i luften = vårkappan invigdes!



Solen fortsatte stråla, satt ute på rasten och läste läxor...



... Innan vi åkte på tripp igen med Britain and the environment, Simon och Nils vid havet där vi snackade vågor, sten och sånna saker.


Jag och Jenny åkte in till stan i fredags och jag köpte ett lägglans från Clinique.



Och OPI nagellacket för superfynd priset!



Jag köpte en eyeliner från Clinique också eftersom jag då fick denna tjusiga present:



En söt söt necessär fylld med detta:



Ohh. Superglada blev vi! Både Jenny och jag slog till på detta kap, och eyelinern har jag velat ha oavsett, det var bara en tidsfråga.



Till kvällen (i fredags) blev det utgång. Vi åkte i samlad trupp (Amanda, Sofie, Amhad, Richard, Anton, Lina och jag) till The Font där det blev nåra öl och två hamburgare för £5. Billig middag gillar vi! Sofie och jag med våra första öl.



Nåra glada personer, Lina, Richard och Anton.



Nu är det roliga med bilden Sofie till höger bakom mitt gigantiska ansikte. Oslagbar!



Vi åt nyttig med andra ord!



Vi bytte platser till denna soffa, det skulle ju komma minst fyra pers till!



Sen bytte vi soffa ännu en gång, men det var ännu mindre platser så vi flyttade tillbaka till den andra soffan igen...



Sofie och jag spexade ner för trappen, man kan roa sig med lite ;)



Vi beställde in en flaska vitt, skål säger Lina och Emma.



Hej hej!



...



Det blev mycket kort! Kul, kul med kort!



Lisa, Nils och Simon kom, Simons glasögon skulle provas!



Ägaren av glasögonen; Simon.



Hum, kanske inte bästa modellen för mig!



Amhad och Lisa.



Skönt gäng :)



Färgglada Jenny kom! Hon hade varit på musikal el var det teater?



Det filosoferades djupt av dessa två herrar, minst sagt. Djupt ner i ölkannan kanske?



Dags att dra vidare tror jag allt... Mot Tru!



Jenny shakade loss...



På ett coolt dansgolv, de ändrade färg och hade sig! Helt klart bra.



På bussen hem igen, Nils får pröva Jennys trofé för kvällen (nån kille var utklädd till tjej, hans svensexa).

Nej nu får det räcka för detta inlägg. Arundal bilderna kommer i nästa eller näst nästa :) Puss å hej.

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback