Vårdag i Arundel

I lördags var jag och ett gäng klasskompisar (tänk att man skulle få säga det igen) i Arundel. Vi åkte skolans minibuss dit med Thom, en av våra lärare. Gabriella kom oanmäld och ville följa med, men hon fick ligga i bagageutrymmet hela vägen. Ajaj, aningens olagligt!



Gabriella där bak.



Vi hoppade av vid en liten sjö, alla ville ut i liten roddbåt och bara njuta av solen.



Lina och jag stod i kön för att "få" en båt.



Äntligen ute på det "stora" blå!



Anton var först ut att ro...



Underbart verkligen...



Jag var grym på att ro, bäst i denna båten i alla fall ;)



Cream tea i solskenet - fab, fab, fab!



Anton och jag var de enda som tog varsin Cream tea - man får inte missa ett ypperligt tillfälle!



Vi gick in till centrum av Arundel.



Ett stycke slott.



Loppis, mycket prylar!



Stadskärnan, inte speciellt stor :)



Söta hus och små gator.



Vi gick uppför mot slottet, man såg långt om man kollade tillbaka...



Stor port, liten Emma.



Arundal Castle!



Sofia och jag på en solig bänk.



Abbey... Nånting...



Fint, maffigt.



Moi.



Quality new & nearly new clothes. Nearly? Hur kan nåt vara nearly new? :)



En glass i solen innan hemfärden!



Anton fick inte plats på bänken stackarn.



En buss stannade precis där vi satt och ja, det var allt från Arundal det!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback