Vårdag!

Idag har det varit fantastiskt väder, F-A-N-T-A-S-T-I-S-K-T väder! Upp mot 13 grader varmt, vårkappan åkte på och jag gick med lätta steg till skolan i morsen kl 10.20. Vid skolan mötte jag upp de andra som också ville se Arundal och vi åkte dit i skolans minibuss. Ska självklart berätta mer om det sen, men just nu laddar jag mobilen och jag har bara en adapter med mig så datorn blir lidande... Kvällen igår var också kul! Är sjukt trött idag bara eftersom jag kom hem ca tre och gick upp vid nio. Vi var på The Font först och käkade hamburgare (två för £5) och drack öl, vin och drinkar. Måste säga att jag tycker öl blir bättre och bättre! Sen gick vi till Tru och dansade tills vi tog bussen hem med en avstingare till Burger King - aj aj. Nu ikväll ska jag på bio med Sofie, Amanda och Anton - Confessions of a shopaholic - finally ska jag få se filmatiseringen av första boken i Shopaholic-serien. Kommer bli fab. Men eftersom jag är trött och jävlig blir det nog hemgång efter bion och lika trevligt är väl det, älskar att gå på bio! Popcorn tror jag allt det blir :)

Som sagt, jag åkterkommer imorgon med bilder och massa skoj! (För dem som är intresserade:) Puss på er och hoppas ni också haft en förträfflig lördag!



Jag hoppas mer på handlingen och skådespeleriet än kläderna, outfitsen är ju förfärliga! Men kul ska det bli :)

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback