Battle and Hastings

Nu har jag laddat in lite bilder i datorn igen, man drar sig lite för att göra det emellanåt. Men är man sjuk så är man, då kan man göra sånt här.

I fredags förra veckan åkte vi alltså på utflykt i Sussex, för att kolla in Battle och  Hastings. Bahar och jag satte oss längs bak i bussen med några killar från klassen.



Nils ville inte vara med på bild, men det ville Sinan!



I Battle kollade vi in detta:





Pampiga grejer.



Massa små krypin...



"Smått" fuktig promenad.



Bahar överlyckig! Dörren passade hennes längd perfekt ;)



Vi inne i ett av rummen, framför ett fönster...



Abbey.





Abbey.





Labyrinten.



Bahar övar balansgång!



En tapper liten blomma i januari!



Jenny.



Jag.



Mot Battle!



Hittade en rosa-rosa butik!



Ännu mera rosa - ett hus!



Härlig varmchoklad...



Är det möjligt? ÄNNU mera rosa! (jag = överlycklig;)



Hastings. Lite ruggigt och regnit! Minst sagt.



Mina Puma sneakers - redan använts flitigt!



Till kvällen hamnade vi först på puben King and Queen. Jenny och Maria.



Sofia, jag, Anton och Ahmed.



+ en glad Rikard!

Det var den fredagen det! Denna fredagen ska bli så mycket lugnare hade jag tänkt. Man vill ju inte gärna bli sjukare. Snörvel. ;) Det var minst sagt en fin dag, denna fredagen!

Puss/emma.

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback