Hoj hoj!

Jomenvisst lever jag! Jag har bara inte tagit mig tid framför datorn idag! Kom hem halv fyra i natt och somnade ganska omedelbart, smygde runt som 17 och lyckades faktiskt inte väcka tanten! Grattis till mig ;) Ställde som tur var klockan på 10 - annars hade jag aldrig gått upp! Fick ett sms av Jenny att jag skulle höra av mig när jag var på väg till henne 10.16 (snoozade lite) så jag gick upp och tog mig lite frukost och hoppade in i duschen. Kände mig lite halvbakis måste jag medge, trots att "bara" blev ett glas vin, en Corona och en Smirnoff under kvällen. Hum. Jaja. När jag var klar satte jag på mig mina nya sneakers, sa hej då till tanten och gick till Jenny. Hon bodde jättemysigt med sin tant i ett litet gulligt hus. Väldigt litet, man kom rakt in i vardagsrummet och rummet därefter var köket lika litet och gulligt det. Men det var tre våningar högt och hade allt man behöver, gulligt som tusan faktiskt. Mitt hus är grymt mycket större om man jämför! Smalt men djupt om man säger så. Sen gick vi för att kolla in en rea i en bokaffär i Southwick, vi gick förbi mig och hämtade upp min packed lunch och gick sedan vidare till Southwick centrumet. Jenny shoppade loss på bokhandeln och sen åt vi vår packed lunch på en bänk. Tog en buss mot Boundary Road, hoppade av på ett stort shoppincentrum, Sainsbury, typ som OBS, de hade allt, kläder och mat mm. Köpte M&M's - mm! Sen gick vi hem och sen dess har jag kollat lite på P.S. I Love You som är den enda filmen jag har i datorn, suck. Har sett den så många gånger! Var nyss nere i köket och åt middag med Helen. Fick en het kycklinggryta, jättemycket var upplagt på tallriken! Phu. Till efterrätt blev det honungsmelon! MÄTT! Ca kl 21.00 ska vi åka in till Brighton och svänga våra lurviga - funderar på att skippa klackarna ikväll. Men det är ju inte lika kul! Mindre problem, måste ju sminka mig och komma på vad jag ska ha på mig också!

Summan av kardemumman blir att jag haft en skön dag! Hoppas din dag har varit lika bra
Pussar å kramar
/the brittish gal

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback