Homework

Nu är jag hemma en sväng efter skolan och "middags"-shoppingen på Tesco (£5,5), ska göra läxorna till imorgon hade jag tänkt innan the quiz evening in the Pavilion at school. Vet inte alls hur det kommer bli eller vad vi ska göra, men det kommer nog bli trevligt! Ska vara där kvart över sju så det är bara att sätta igång med plugget I guess. Måste ju komma in i det har med att plugga igen, var ju ett tag sen sist!

Måste också komma på något bra, lätt, billig (och allt sånt) mat som jag kan tillaga utan att tillaga den - lite knepigt måste jag säga! Micron får jag ju använda och lillasyster Maja skickade mig massa micro-mat recept men ändå! Funderar på couscous som man bara häller lite kokande vatten i och låter det dra under lock, vad har man till det då? Skinka och andra grönsaker? Ett annat alternativ är ju att börja med raw food, men nej, tror inte det är något för mig!

Later!



/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Elina

Hmm jag tycker fortfarande att du borde kunna få använda spisen.. Annars kan väl din snälla värdmamma bjuda på middag ;) Haha...

Nej usch inte raw food.. Det verkar inget kul ju!! Puss

Postat av: Emma

JO, man kan ju tycka det, men det får jag inte. Om jag inte ska koka typ pasta då ;) Det var ju okej! hehe. Jag får ju middag på lör och sön, men annars äter jag lunch i skolan och ska göra vardagsmiddagarna själv, eller ja, the evening snack! Får se vad det blir, risken är ju att det blir massa massa bröd :P Puss

2009-01-11 @ 13:12:18
URL: http://emmajohanna.webblogg.se/

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback