I take it back

Okej, jag lever knappt - faktiskt. Igår gjorde jag något jag förmodligen aldrig kommer göra om, har aldrig gjort något liknande... Okej, det är inget allvarligt alltså ;) Men, jag och massa skulle ut, det slutade med att vi var fyra som åkte vidare till Brighton för att festa. Det blåste som f*n, nästan så man lättade från marken! Efter diverse runt springande efter ett bra ställe kom vi in på ett ställe som stänger sju på mornarna. Killarna bara eeeyhh! Vi stannar till sju - lätt! Och så blev det. Men vi gick vidare efter det stället till nån soft bar kl fem på morgonen. Där satt vi till åtta då de stängde och gick raka vägen till Starbucks där jag avnjöt en latte och en macka. Efter mackan gick vi till The Royal Pavilion som hade gratis inträde bara idag. Vi hade känt att när klockan närmade sig fem var det ingen idé att åka hem och sova liksom. Och vi skulle ju till The Royal Pavilion så det var bara att hålla ut. Men fy sjutton va jag mår dåligt nu alltså ;) Haha. Kom hem ca tolv, tvättade ansiktet och borstade tänderna - stupade i säng. Men eftersom tanten har bjudit över massa människor på kalkonmiddag redan nu vid tre fick jag inte så mycket sömn som jag hade velat... Galet.

Kommer kanske in senare igen och mummlar något. Eller inte, jag kan ju ha somnat med huvet på tallriken, eller nåt.

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback