Klassresa och utgång

Idag har man alltså varit på klassresa - alltid lika spännande :) Hehe, iaf för att vara första klassresan på åratal (typ). Vi åkte till Battle and Hastings, i Battle ägde det berömda "battlet" om vem som skulle styra England år 1066. Vi kollade in området där slaget ägt rum, kollade in den gamla katedralen som mest bara var väggar utan tak. Maffigt. Sen kollade vi i de små söta butikerna och hamnade på ett mini fik som en liten tant höll i typ. Jättelågt i tak, rosa väggar och svarta bjälkar i väggarna och i taket. Gulligt! Där tog jag en kopp choklad och de andra te och kaffe. Sen gick vi mot bussen igen och åkte vidare till Hastings. Hastings är lite större än Battle och vi gick omkring i lite butiker, kollade in liksom. Riktigt gulligt, men inte riktigt lika gulligt som lilla Battle. Jag köpte ett par seakers från puma för £19.95, behöver verkligen ett par sneakers att kunna gå omkring i - stövlar är inte optimalt - och när de var så billiga kändes det verkligen värt. Är ju inte direkt en sneakersperson...

Kom nyss hem och om en och en halv timma ska vi åka in till Brighton för att äta på en Italiensk restaurang och sen gå vidare. Måste alltså börja sminka mig och komma på vad jag ska ha på mig... Blir det kanske de
nya klackarna, gamla fina blå klänningen med jeans under + mina svarta naglar? Måste testa!

Ha en skön fredagskväll på er där hemma!
Pussar /emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback