Luften gick ur mig

Vad hände med alla energi jag trodde jag hade? Innan jag gick ut var jag sjukt pepp över promenaden vi skulle ta! Men när jag kom till skolan och mötte upp de andra, Bahar, Jenny och Lisa, blev jag jätteseg och trött. Men vi gick en liten sväng i alla fall, ner till the sea front, satte oss på en bänk och åt vår packed lunch i solen. Sen tog vi en buss hem, jag fick gå från skolan som vanligt (buss nr 1 går inte förbi mig). Men men. Nu har jag suttit framför datorn sen dess och kollat bloggar. Ibland känner jag att jag ska strunta i alla bloggar medans jag är här, men nånstan kan det vara lite avslappnande att kolla igenom dem lite snabbt - även om man typ får ångest för att se skriver så mycket och man missar grejer hela tiden. Aja. Jag gör alltså allt annat än läxorna om man säger så! Hum. Jag behöver en grammatikbok om det är någon som har en över!

Så, ska bara kolla igenom de sista bloggarna på min lista på Bloglovin'... SEN måste jag faktiskt plugga! En bra grej är att Bahar och jag (och kanske fler) ska börja göra läxorna direkt efter skolan istället, i skolan eller på biblioteket för att slippa skjuta upp det och spara det till sista dagen. Låter riktigt smart tycker jag!

Later folks!



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback