Mary had a little lamb...

Hehe. Skämt och sido (eller vad säger ni mamma och Maja?), jag fick lamm till middag idag! Riktigt gott, hela lilla "familjen" samlades, Judys andra dotter var också med, Kate tror jag hon heter. Så nu är jag lagom mätt och belåten, men lite Ben & Jerry's hade ju inte suttit fel och krypa ner i sängen framför en film. Måste köpa min första Ben & Jerry's nu när jag är här! Det är ett av de där målen, som t ex att fika på Starbucks (lycka!).

Lyckades faktiskt plugga lite innan middagen, läste texterna jag skulle läsa högt för mig själv (lät jätteroligt - haha) nu måste jag bara få in alla ord och uttryck ordentligt till imorgon!

Skola imorgon alltså, helgen har gått fort, men jag har inte direkt någon söndagsångest som jag brukar ha att gå till jobbet igen. Det ska faktiskt bli kul med skola imorgon! Jag och Bahar planerar att åka in till Brighton så hon ska få shoppa lite nödvändigheter. Jag skulle behöva blyertspennor och leggins/strumpbyxor iofs... ;)



En lite snebild på min skola - omöjligt att få med hela byggnaden, kunde inte backa mer heller...



<3

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback