Sunday!

Idag är det söndag, en hel vecka har gått sen jag för första gången satte min fot på engelsk mark, måste säga att det är helt otroligt! Fab och lovely! Igår kände jag verkligen att det här kommer bli något av det roligaste jag gjort! Jag kände det verkligen. Dock har jag en hel hög med läxor till imorgon som jag måste göra nu... Hum.

Efter att jag fixat med läxorna, har massa ord och fraser om vädret jag ska plugga in, samt läsa några texter. Ska jag klä på mig något varmt och gå ut i det fina vädret! Solen strålar minst sagt. Iaf vad jag kan se från mitt fönster. Ska ta en promenad med Bahar och Jenny mot Brighton hållet. Denna gången ska vi ta med våra packed lunch och äta det på någon bänk längs med vattnet i solskenet - mer ekonomiskt än Starbucks. Och ganska mysigt! Dags att klä på sig kanske...

Ha en riktigt bra dag där hemma! Här förmedlar jag dagens känsla via Emils foto taget på mig på en strand i Thailand, Khao Lak. Härligt!



/emmaSunshine

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback